A lucrat mai întâi la biroul de resurse umane. Trecerea la departamentul de relații cu clienții s-a făcut în urmă cu un an și a fost o mare provocare, pe care Carmen nu numai că a depășit-o, ci i-a adus foarte multe satisfacții.
”Clienți îmi erau și colegii pe când lucram la resurse umane. Sunt obișnuită și îmi place să fiu la dispoziția celorlalți, mulțumirea lor este motivația mea și mă face puternică.”
Am avut ocazia să o văd pe Carmen în plină activitate. Caută soluții, verifică toate posibilitățile, scormonește, pur și simplu, printre toate modalitățile posibile de a satisface cerințele clienților. Este genul de persoană care spune ”să vedem ce se poate face” în loc de ”nu se poate pentru că…” Am văzut-o și pe la ora opt seara la magazin, avea o comandă specială pentru un client. Am întrebat-o dacă e un client important și a răspuns: ”pentru mine toți clienții sunt importanți.”
Este deschisă și pune umărul la construcția unei echipe funcționale în cadrul magazinului: vine cu informații din teren și găsește modalități de rezolvare împreună cu cei din raioane. Este încă iubită și apreciată și râde spunând că uneori i se mai spune: ”doamna de la resurse umane.”